orange utan sol

Igår efter vi hade jobbat på hotellet så gick jag och Eriksson på stan (som alla andra dagar) och skulle titta efter brun utan sol. Vi ville prova det eftersom vi aldrig använt det. HEHE, men jag var osäker på vilken sort jag skulle köpa, eftersom jag är så blek så ville jag inte ha en alldeles för mörk. Det hade ju sett en aning roligt ut. Så jag köpte typ en förpackning med en servett i, som man skulle ha i ansiktet och överkroppen. Men jag vågade inte ha det i ansiktet, så jag tog det på benet istället, för jag skulle titta hur färgen blev. Och ja....... det blev orange. HAHA! tur jag inte tog i ansiktet, herregud var fult det hade blivit.

Det gick inte att få en bra bild, jag lovar det syns mycket mer i verkligheten! Jag fick värsta randen. Haha, dock kostade den 15:- så hade inte förväntat mig att den skulle vara bra, men ändå. Sen testade vi lite olika sorter inne på Åhlens, och jag tog lite klickar här och var på armen, så nu är jag lite fläckig. Hehe..

Men idag så köpte vi en varsin hudkräm som man ska bli lite brun av, jag testade den nu ikväll efter jag duschat, men än så länge har jag inte märkt någon skillnad. ;)





Nu ligger jag i sängen och bloggar, ska kolla runt på datorn lite innan jag ska sova :) Har varit helt död sedan jag kom hem. Jag la mig i soffan med mobilen, och jag höll typ på att somna. Imorgon är det även sista dagen på hotellet :( buhuhu, vill vara kvar. Det är faktiskt rätt kul att städa, och vara med på frukosten. Och så är det as skön personal. HAHA. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0