Taggad på livet!

Hittade det vi skulle ha i Örebro, fast satan vad dyrt det var! Sen gick jag och sofie och köpte massa mat på ikea också :) Är det normalt att bli sugen på en korv med bröd efter att man har käkat en stor köttbullsbaguette? :o  JA. 

Har suttit vid datorn en stund nu och legat pch tänkt på massa roliga saker som händer snart! Blev riktigt pepp på livet just nu! 

Ruuliga grejor som snart händer: 
*Praoen på Elite Stora Hotellet i Örebro


*Fixa ny design till bloggen och verkligen gå in för bloggen , med nya kortfilmer, skaffa MASSA läsare osv. 
hihi smygtitt! 

*Åka till Stockholm på höstlovet och SHOPPA och gå på RIHANNAS KONSERT! SÅ JÄVLA ROLIGT SKA DET BLI!!!! 
vackra kvinna :o 
* Börja på streetdance igen! OMFG vad jag har längtat efter det! :o 


*Bli grymmast på att göra smycken av fimolera ;)

* ha massa mysiga filmkvällar med mina favorit giirrllsss :) 

haha, har säkert glömt en massa men det var allt jag kommer på nu iaf :)
Puss på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0