shoo bree

Hallå! 
Det har varit lite dålig och tråkig uppdatering på bloggen nu, men vi kommer ju hem klockan halv sex, och sen i igår och i tisdags var det ju dans så jag har inte haft någon tid till att blogga faktiskt :) Och när man kommer hem är man så trött och slut i kroppen så man vill helst bara vila. Det är riktigt drygt att städa hela dagarna kan jag ju meddela :O Speciellt när man är sjuk. Imorgon är det iaf fredag och det innebär att det är sista praodagen för den här veckan. Nästa vecka hoppas vi på att få vara i receptionen, serveringen eller vara med på frukosten eller något annat :) Jag vill helst prova på så mycket som möjligt på hotellet, inte bara städa. Så hoppas vi kan det. Annars blir det väl en till vecka med städning. ;) 

Idag kom vi hem ännu senare tack vare en jävla buss som gick sönder, så vi fick byta buss osv, sen hann vi inte med den bussen vi skulle åkt med i Linde, så vi kom hem vid halv 7 ist. Det blir sjukt långa dagar. 
Haha, men jag och sofie har haft rätt kul ändå för båda har vart as trötta och flummiga, så vi har typ skrattat hela tiden. ;) Kan ju även säga att vi är riktiga tjockisar (eller jag iaf) shit vad vi har käkat alltså, men man måste ju ha något att mumsa på på bussen. Igår blev det godis, och idag chokladpudding och bröd. Haha, bra blandning (y) Sen har vi snattat en o annan kaka på hotellet, och små karameller som dom bjuder gästerna på. GOTT! Men som tur är så bränner man ju kalorier när man städar. Säger vi :)


Nu ska jag ta och göra mig iordning sedan blir det tv resten av kvällen innan det är dags att slagga! Längtar tills på lördag då ska jag sova läääänge. 

Fy satan vilket långt inlägg det blev, haha! 
Här kommer några bilder från tha hotel! 

Min bästa kompis den här veckan:



En ful städkärring jag hittade...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0