diarré mannen

Hej pussgurkor!!!!! (det var det som först pluppade upp i huvudet) Jag tycker det är sjukt svårt att komma på en inledning till inläggen ibland. Typ "hej" eller "hej bloggen" känns så tråkigt liksom.

Nu är det ju sista veckan på praoen, det känns inge bra faktiskt. Vill vara kvar längre ju :D Nu är vi som sagt inte kvar på städavdelningen, utan vi är med på frukosten. Det är väl helt okej, men eftersom vi kommer dit så sent pga tåget så hinner vi inte vara med så mycket på den. Eftersom frukosten slutar halv 10, och vi kommer dit nio. HEHE. Så vi får mest förbereda inför morgondagen. Skära grönsaker, fylla på fat med pålägg osv osv. Finns inte så mycket att göra, därför är det faktiskt roligare på städ för då gör man saker hela tiden :) Men kan ju varna er för att det är riktigt äckligt ibland......... VARNING FÖR KÄNSLIGA LÄSARE!

Jag tex, har tagit i PISS! Det var någon som pissat på sig i sängen, och jag trodde det var vatten. Men Anna som jag arbetade tillsammans med luktade på det och det visade sig att det inte var vatten. MYYYYYS. Och det var ett rum som två vuxna sovit i. Liksom ofta en vuxen pissar på sig? Jag fick panik och skulle springa och tvätta händerna. OCH GISSA VAD SOM HÄNDER DÅ. Jo, vattnet slutade fungera... men det kom tillbaka snabbt därefter. ;)

Sen över till ännu en snuskig grej. Nämligen diarré-mannen. Alltså en man som bajsat på sig i sängen. Jag såg det som tur var inte, men jag säger bara stackars den som fick ta reda på det. Skriver inga närmare detaljer.

Sen hittade Eriksson en kartong som det funnits sexleksaker i. Tillhörande en gammal gubbe och en tant? Ehm... Man förvånas aldrig av vad man hittar. Nu lämnar vi det ämnet tycker jag... Det var egentligen bara meningen att jag skulle lägga upp en bild på mina nya skor. Men nu fick ni lite trevlig information också!   

Här får ni biiiiiiiiild. Nu återstår bara att lära sig gå i klackar. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0