Dålig på att uppdatera!

Hej snyggingar!
Min onsdag har varit lååång och tråkig! Bara massa skitämnen idag.
Det är så tråkigt att bloggen får lida när vi går i skolan, och när man kommer hem och ska sätta sig och skriva så finns det inget att skriva! Skittråkigt!
Men idag hade hag iaf tänkt att göra något jag aldrig brukar göra! Visa dagens outfit ;)  dels för att det var det jag shoppade i helgen också som jag sa att jag skulle visa :D
Eftersom jag är ovan gick det till en början inte så bra... så jag blev arg och riktade min låssas pistol mou huvet!
Sen stod det en papparatzi i förnstret som jag var tvungen att göra ett fakesmile till! Och.. vafan har jag under sängen? :o  HAHAHA, leksaker?  whooot?
Sen kom pappa in och hypnotiserade mej till en apa!
Efter många timmars slitjobb och tänkande om hur den ultimata bilden skulle se ut så fick jag tillslut till en konstig dagens outfit bild!
Knästrumpor: Cubus Tröja: Åhlens Strumpbyxor: Lindex Halsband: Spanien
Nu ska jag kolla fejjan, sen kanske träna lite? WHO KNOWS??
Sen taggar vi speeddatingen på bonde söker fruuuuu!  <3<3 hahah skoja :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0