Gymnasiemässa

Heeeej!
Idag har våran klass varit på gymnasiemässa i örebro. Vi tog tåget dit vid 9:00, så det blev lite sovmorgon idag. SKÖNT! Mässan var väl sådär, mest förrvirrande tycker jag :s det var sjukt mycket folk från olika skolor som babblade på om massa saker som man knappt fatta hälften av. Och jag har typ ingen aning (har bara några funderingar) om vad jag ska välja, så det gjorde inte saken lättare precis. Man fick även med en jävla massa papper/broschyrer med sig hem, som jag nyss suttit och läst igenom :) vet att det inte är dags än att välja, men jag känner mig ändå värsta stressad nu.  

Efter mässan så gick me and tha girlzZzZzZz till Kina muren och käkade, och OJ VAD GOTT DET VAR ALLTSÅ! Vart ju lite lagom mätt haha.. Men nu är jag hungrig igen så jag sitter och väntar på mat. Sedan ska jag plugga. Kul, HEHHEH. Ska skriva klart en berättelse som jag fortfarande inte gjort, och det ska typ vara klart imorgon tror jag. Sen har vi kemi-läxa också.

Och nu kommer lite annan rolig info som jag fick lust att dela med mig av:

* Idag köpte jag en kalender som jag velat ha länge nu, men inte köpt.

* I helgen är det markeeeen, KUL.

* Igår fotade jag och Eriksson till en kommande ny Header!  Så den kommer troligtvis upp inom kort (vi måste bara redigera den osv osv)

Sådääär, nu har jag skrivit av mig lite. Ha en fin tisdagskväll puss! (kom inte på något annat avslut)



Haha, bilden har ingen med inlägget att göra, men hittade ingen annan. HAHAH, lite söta är vi väl iaf? Bilden är ca ett år gammal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0