hej hej hej på dig!

Hej :) sorry för en riktigt dålig uppdate, men jag har inte haft något speciellt att skriva om!
Idag har jag inte gjort något speciellt hittils, tog en rejäl sovmorgon för jag var astrött imorse pga att jag var  uppe ganska sent inatt. Så det var skönt att få sova ut!

Har typ ingenting att göra idag känns det som! Eriksson är vid sin mormor, och Moa och emmy pluggar.. Så dom kan jag inte heller hitta på något med! jag skulle iof också behöva plugga, ska skriva klart guldpennan (en berättelsse) som förövrigt blir skit dålig, funderar på att skriva om den helt, för jag är inte alls nöjd med den. Sen har vi hemkunskapsläxa på måndag också. Lika bra att sätta igång så jag slipper göra det imorgon.

Men innan det funderar jag på att gå ut och gå/fota. PUZZHEJZZ! :D




Kommentarer
Postat av: Neha

Vilken fin bild:D

2011-09-24 @ 21:57:59
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0