Hur många lingon finns det i världen?

Idag har det varit en bra jävla dryg dag, ni som läst inlägget under vet ju att vi försöker fixa praoplats, och det måste vara klart tills på fredag. Men det är fullt på alla ställen som vi ringt till, ååååååh. Om vi inte fixar det tills imorgon vet jag inte vad jag gör. Sista utvägen blir väl soptippen :)

Sen när jag kom hem från skolan så satte jag mig också och pluggade. Men sedan blev det så tråkigt att jag bästämde mig för att kolla på hur många lingon finns det i världen eftersom jag inte sett den än. Haha! och jaa, den var sjukt rolig, så söta är dom!! fast sen blev den dock sorglig.

Nu ska jag hänga framför tvn ett tag, sedan blir det väl sängen! Hörs imorgon puss :)

Här är hela härliga gänget!




Kommentarer
Postat av: Malin

- Min dag har varit bra! :)

Händer imorgon?

2011-09-08 @ 22:19:01
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0