Rubriker är lite smått irriterande ibland, särskilt när fantatsin brister :)

Hej hej hej och hej! allt bra? Här är det super.  Idag var det fysikprov , gick skapligt bra, hoppas inte mina uträkningar blev helt fel iaf! Det var asdryga räkteuppgifter ;o  Haha ni ba K!
Har igentligen inget att skriva, ska snart kolla på idol! Okej om 30 minuter .___.
Sitter just nu och skriver med Adina , fan vad jag har saknat den tjejen alltså! Men jag har iaf bestämt att det blir girlsnight i helgen! hihhi :)
Kan ju också ta chansen att bjuda på en skitsnygg bild på mej och mina naglar just nu! Jag är fan ascool på bilden, speciellt när jag plutar med läpparna sådär! Känner mej jättefrän!
Nä, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0