Studiedag!

Goodmorning! Igår (som jansson skrev) så filmade vi ju på våran skräckfilm till ett skolarbete. Det gick ganska bra faktiskt, vi kom ju lätt igenom mer än halva filmen iaf :) Nu är det bara det läskigaste kvar! Emmy är den mystiske mördaren och jag är den tjej som blir kvar sist och förtvivlat letar efter mina försvunna vänner!  Med filmkläderna på är Emmy så jääävla läskig! Det ända som behövs för att jag ska bli rädd är en ful mask, mörker och en ficklampa! hahah, jag är en chicken, i knooow!
Aja, när jag kom hem ïgårkväll var jag så jävla trött att jag inte ens orkade titta på ett avsnitt av Jersey Shore :o Så jag slocknade kvart över 11 ungefär! Idag sov jag till halv 10 eftersom vi har studie dag idag! Skönt!
Gick nyss upp och duschade, funderar nu på att värma en icapizza!  För jag är huuungrig.
Vet inte hur resten av dagen ser ut, men kanske ringer Jansis eller nå :p  DO YOU WANNA HANG OUT TODAY?? Du kan ju ringa mej iaf :D  hihihhi.
Här har ni lite musik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0