true talent

Hejjjj :D

Nu sitter jag i soffan och kollar lite på true talent, första gången jag kollar på det. Det verkar väl helt okej, :)  Strax ska jag hoppa in i duschen och äta frulle! Idag var det tänkt att tjejerna (jag, eriksson, moa och emmy) skulle redigera filmen som vi håller på med, ni vet? Men moa kunde inte idag, så vi fixar nog det i veckan ist :D tror faktiskt den kommer bli riktigt gryyyym!

Men istället ska jag nog åka med mamma, syster och några till Nora. Dom skulle göra något, sen kanske vi skulle på tutbingo!  HAHA, så planen är väl att jag kommer hem med några tusen :) Sen måste jag verkligen plugga, eftersom vi har prov imorgon.

Ne, nu blir det duschen! Slänger in lite bilder som jag fotat, vissa är nya och vissa gamla. Kram!









Kolla vilken cool snigel jag hittade i Fiskebeckskil!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0