Hundisarna!

Heeeej! Nu är jag klar med allt skolarbete som skulle vara klart före påsklovet! Så nu är jag redo att ta en skön veckas lov! Ska bara ha en halv chilldag i skolan imorgon först, men sen så!

Idag drog jag ut och sprang när jag kom hem och efter det åkte jag hem till min farmor för att hälsa på henne och hundarna en sväng. Dom var jätte gosiga idag :D har typ haft 2 hundar i knät hela eftermiddagen, sjukt mys!

Nu kurrar det i magen så nu får snart pastan bli klar! Kan bjuda på en bild av lilla ozzy sålänge! Puss /Eriksson


Kommentarer
Postat av: Zinja

sv; det är min med!

Jag ska hälsa på min kusin idag sen vet jag ite vad jag ska göra tyvärr.

2012-04-06 @ 08:41:22
URL: http://zinja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0