En avslutning av sommaren.

Hej!  Måste börja detta inlägg med att beklaga mig över den dåliga uppdateringen, blogginspirationen har inte varit på topp tyvärr. Idag håller jag och mina vänner som har jobbat i glasskiosken här nere hela sommaren i en liten avslutning, vi ska bjuda på livemusik och sälja våfflor, kladdkaka och annat gott! Vi har jobbat hårt inför detta, och har bl.a delat ut flera 100 flygblad , så vi hoppas att det dyker upp några iaf! :) Just nu sitter jag bara och hoppas på att vädret ska tillåta detta! 
 
Snart ska jag sätta igång och göra en våffelsmet! 
Håll tummarna för oss nu, så att vi får sälja mycket!  Hoppas ni får en fin dag. Kram
 
 
En springtur och en god frukost = en grym start på dagen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0