Sliten tjej.

Helluuu!  Idag vaknade jag bredvid Emmy och upptäckte att jag hade ställt klockan fel en timme! Så jag kastade på  mig jackan och tog en kort powerwalk hem, för vid 10 styrde vi mot örebro för shopping! Jag har sprungit runt som en tok hela dagen och letat, behövde så grymt mycket och är ändå inte klar än! Men jag fick iaf en jacka, 2 stickade tröjor, en luvtröja och ett par shorts med mig hem! Kan visa bilder en annan dag :) Nu ligger jag i sängen och har lite ångest över att det är skola imorgon och att klockan ringer 06:15! 
Skolan slutar 15:30 och sen tar jag Sofie och Amanta tåget mot örebro igen men denna gång för att hitta skor och testa en danskurs! 
 
Ska bli riktigt roligt, är taggad!   Kommer hem väldigt sent dock. 
Och på tisdag taggar vi första gymnasiefesten och sen sover jag vid Moa i Linde!  
Snacka om att jag kommer vara DÖD på onsdagen i skolan. heheh...  
 
Hoppas ni mår bra och orkar stå ut med uppdateringen här, ni som orkade läsa allt får en kraaaaam! 

Godnatt!  
 
Miss Strömstad.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0