Filmtips!

Hej! Nu är det söndag igen! Känns inte som det var längesen jag satt och skrev om förra "spa-söndag" :)
har även haft lite spa idag också, bra skönt är det! Så nu är man fräsch och fit for fight igen! ;)

Tänkte tipsa om 2 filmer som jag har sett dom senaste veckorna!

Den första är Abduction, med Taylor Lautner som huvudroll och som våran egna Mikael Nykvist är med i! Man blir ju lite stolt över att vara svensk :') haha!
Den var ialllafall väldigt bra och den levde upp till mina förväntningar! Väldigt spännande och verkligen värd att se!
Den får 4,5 stjärnor! :)

Och den andra kollade jag på igår.  Den heter Friends with benefits, med Justin Timberlake och Mila Kunis i huvudrollerna!

Den var också rätt bra, något seg eftersom det handlade om samma sak nästan hela tiden! Men den hade en bra handling, med roliga skämt lite här och där! Tycker den är värd att se! :)
Den får 3,5 stjärnor!

Ha en bra fortsatt dag! Puss


Kommentarer
Postat av: tush

Vilka bra filmtips du kommer med :)

2012-02-06 @ 17:29:40
URL: http://www.filmkritikerna.se/filmtoppen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0