Gårdagens shopping och dagens planer!

Var ju som sagt till Ludvika igår, köpte inte så mycket , mest behövliga saker som annars inte är roliga att köpa! 
Är riktigt nöjd med det iaf! :) 
Men åh, nu blev det ju värsta fult med bilderna ;o Aja, ni kan ju tänka er hur det skulle se ut iaf ^^ 

Dagen kommer bestå av plugg, försöka bestämma mej inför gymnasiet (vilket jag är jävligt lack på nu, vet seriöst inte vad jag ska gå!), kanske städa vid farmor (är i ett jävla behov utav pengar just nu!) och försöka hinna gå ut och gå i det fina vädret!   
Det som känns bra just nu är att jag fick världens efterlängtade oocg skönaste sovmorgonen imorse! Sen har vi studiedag imorgon också, fast den kommer väl också gå åt till plugg .____.  

Aja, igår blev jag klar med målningen av ett konstverk till bilden iaf! Och informationen av den! En sak klar iaf! Weeeii! 

Haha här satt jag igår och målade :) 
Fast här var inte bilden klar än! 
Rörigt inlägg alltså...

Ha en fin dag! Puss

Kommentarer
Postat av: REBECCA

Vad fin den svarta var! :)

2012-02-13 @ 15:53:57
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0