shoppat

Tja puddingar!
Har inte bloggat på ett tag nu känns det som. Det kan bero på att jag inte riktigt haft tid. Igår var jag i Nora med Lonneke och tittade på en liten konsert som några goa gubbar var med i! Gravity-4 kallas dom, och dom var riktigt grymma :D efter konserten umgicks vi lite med dom innan lonnekes pappa kom och hämtade oss. Vi kom hem rätt sent så pallade inte riktigt blogga då.
Och idag så har jag varit i örebro hela dagen och shoppat med mamma och syrran. Det blev en del shopping, men har inte tagit bild på det än så visar er imorgon istället. :) Ikväll har jag bara varit hemma med familjen och käkat, kollat på melodifestivalen och chillat. Vad tyckte ni om melodifestivalen?
Hoppas ni haft en riktigt bra lördag alla, trots att det varit kallt som fan! BURRRR. Nu ska jag chilla lite till här i soffan, sedan ska jag chilla framför en film. CHILL VA? Pussisar till er!

Här kommer en bild på min feta räkmacka som jag åt idag på marieberg. Skulle mobilblogga när jag skulle äta den (som en riktig storbloggare) men det gick inte att ladda upp :( så gör det nu iställettttt.



Omnomnom....


Kommentarer
Postat av: sophie

sv: okej^^ ja, visst :D ska ta det lugnt idag, va så mycket igår och i förgår, både mello och bio osv^^ dd? :)

2012-02-05 @ 12:05:19
URL: http://sophhhiesmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0