Tisdag 21-2-12

Godmorgon! 
Väcktes för ca en timme sen av en målare som stod och bankade på dörren .__. 
Sen när jag gick upp så öppnade han dörren själv (y  Fast det var ändå dags att gå upp så! 
haha, asså målaren går typ runt och pratar för sig själv och visslar x) Nyss sa han typ:
-Vafan, hur blir det här.. nää..  jaha... nä det här blir ju inge bra.. aah.. jo..
Haha lite kul att lyssna på ^^
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, har nyss ätit frukost så tänkte ta mig en promenad ute i det fina vädret iallafall!
Vad ska ni göra idag? Kraaam
gammal vårbild!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad tycker du är intresant att läsa om på en blogg? Kan du ge mig lite tips :)

2012-02-21 @ 19:46:40
URL: http://hannaseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0