äntligen helg

Jävlar vad skönt med helg! Den har varit riktigt efterlängtad. Har ingen speciellt planerat förutom på söndag, då ska jag fira min födelsedag med mina släktingar (i förväg) för jag fyller egentligen på måndag. Jag fyller fucking 16 år! Sjukt mycket eller hur? :D Sweet sixteen!
Efter skolan idag så åkte jag och mami och hämtade ut ett paket, som var en liten för tidig present. Nämligen ett par nya converse! Ett par svarta blev det :) Var verkligen i behov av ett par nya då mina andra är HELT utslitna.. hål överallt och sulan har lossnat osv ;) Men nu har jag äntligen ett par nya.
Här kommer lite halvkassa iphone-bilder. Tar alltid bilder med min iphone nu för tiden. Men jag är så lat och orkar aldrig ladda kameran, för det är så sjuuukt jobbigt.

Kommentarer
Postat av: aliciajasmine

Hej på dig! :) Jättefin blogg :D Hade blivit superglad om du hade tid och ville kolla in min? :') hoppas du får en fin dag! kram<3

2012-01-13 @ 16:18:39
URL: http://aliciajasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0