tack för igår brudar!

Nu tänkte ja berätta lite kortfattat om gårdagen. Jag, Moa, adina, Emmy och Eriksson firade att jag fyllt år.
Jag fick inte veta någonting innan, förutom att jag skulle åka hem till Moa på kvällen. Och när jag kom dit så överraskade dom mig med mat, och så hade dom bakat och köpt massa godsaker! Sedan spelade vi spel, snackade och bara hade det trevligt :D
Sen får jag ju inte glömma dom fina presenterna jag fick ;) Nämligen detta:
HAHAHHAHHAHHA! Nice sugrör va? ;) Asså ni är för roliga brudar! PUSS PÅ ER OCH TACK FÖR EN UNDERBAR KVÄLL :D <3
Just ja, sen fick jag en ascool mugg också, men tog aldrig någon bild på den. Kan nog slänga upp en bild på den sen om jag kommer ihåg. :D
Förövrigt så tog jag typ inga bilder, men Eriksson kanske tog några så isf kanske hon lägger upp dom. :)
Annars idag så har jag firat min gammelmormor som fyllt 80 år! och så har jag käkat pizza. MUMS. Nu ska jag invänta wallander som börjar klockan nio, sedan sova och tagga inför en ny skolvecka, HEHEHHE. HÖJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0