water for elephants

Idag är det ju sista dagen på lovet.. Skola imorgon igen. Är iiinte taggad på det direkt, men men ;)
Dagen började iaf med att jag, eriksson, moa och emmy tog en promenad. Sedan följde jag och emmy med hem till moa där vi kollade på en sjuuuukt bra film! Water for elephants heter den. SE DEN OM NI INTE GJORT DET!
Den rekomenderas verkligen. ÅÅh, när jag blir stor ska jag köpa en elefant ^^ bara så ni vet. Så himla bra film.

Sedan så käkade vi pannkakor med sylt och glass, men eftersom det var slut på ägg så fick vi ta SUPERMYCKET smör så det inte skulle brännas fast i stekpannan. Hehe, så det blev riktiga fettbomber ;) men gott var det. Nu ska jag chilla lite  vid datorn, sedan blir det sängen så jag orkar upp imorgon. Behöver nog lite sömn med tanke på att jag dygnade igår natt, och inatt har jag inte heller sovit speciellt mycket. Vi hörs, HEJ.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0