Breaking Dawn

Hoppas alla fina läsare har en riktigt bra kväll! :)  Jag har en liten myskväll för mig själv här med choklad och film! Skön avslutning på dagen! Jag har precis kollat på Breaking Dawn part 1, var sjukt längesen jag kollade på någon av twilight filmerna! Vilket är bra konstigt eftersom jag för några år sedan inte hade något annat än twilight i huvudet! Jag tycker och kommer alltid tycka att filmerna och böckerna är några av dom bästa som finns!  En riktigt fin berättelse är det. Just nu njuter jag av Bruno Mars sköna toner i eftertexten, och snart ska jag kolla på ett eller två avsnitt av Gossip Girl, laddade precis ner 4:e säsongen! Nörd? -Ja! 
Men vad ska man göra? Jag kommer alltid älska film! 

Och med detta inlägg säger jag Godnatt! Puss 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh, älskar verkligen twilight filmerna! Har även alla böckerna, var ett bra tag sen jag läste i dom, haha!

2012-07-05 @ 01:04:06
URL: http://jennieengbergs.blogg.se
Postat av: Linnea

Sv: Ja :) ja, ganska så :) själv? :)

2012-07-05 @ 12:28:22
URL: http://whatdosentkilyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0