sommarlovsentreprenörerna!

Det var ett bra tag sedan jag uppdaterade här nu märkte jag, men vi har haft fullt upp sedan skolan slutat. Första dagen på sommalovet så började vi båda på en utbildning om entreprenörskap och företagande, för vi ska nämligen driva djäkenskiosken i sommar här i Kopparberg, tillsamans med Amanda!
Känner på mig att det kommer bli riktigt roligt :D
På utbildningen så fick vi bl.a lära oss om hur man driver ett företag, hur man blir en entreprenör, vad man ska tänka på och en massa annat. Det har varit fem väldigt roliga dagar tillsamans med alla de andra som också var där, det var verkligen ett roligt gäng allihopa ;) Och jag önskar de lycka till med deras företag, ska bli spännande att se hur det gått för alla sen! För vi kommer träffas alla igen i Augusti på en gala-middag.
Langar en bild på alla som var där. Bilden snodde jag från fejjan, :)

Kommentarer
Postat av: Rebeccar♥

sv; ingen fara ! Jag är ju själv hur seg som helst på att svara :) Men va kul att höra att ni hade det kul där i Stockholm, nattpromenard låter ju som en dröm, så underbart (: kan tänka mig att det blir minnen för livet !

2012-06-21 @ 15:37:06
URL: http://jensettme.blogg.se/
Postat av: cecilia- NFL Flickvan i New jersey

hello :):)

2012-06-22 @ 04:25:08
URL: http://www.ceeece.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0