Nya naglar

Hej! :) Idag har vi dansat bugg, vals och foxtrot 3 timmar i skolan! Det var en tjej som kom och lärde oss alla steg osv, eftersom vi ska iväg och dansa med en massa andra skolor nästa tisdag. Mer om det senare! 
Så dagen var iaf chill, hade bara so efteråt!
Har hunnit ganska mycket idag känns det som! Eller jag har bl.a läst igenom hela histora-kapitlet om andra världskriget eftersom vi snart har prov! Och så har jag hunnit fixat naglarna också :)
Har ju även tänkt visa er videos från dansuppvisningen förra helgen, ska försöka hinna lägga in dom imorgon! :) så håll utkik! 

Kan bjuda på en vacker liten cambild av mina nymålade naglar. Fixade bara tippar denna gång.
Nu ska jag återgå till mitt bigbrother tittande! :) Pusss

Kommentarer
Postat av: Fanny

Sv: Haha min favoritserie? Vänner, Greys Anatomy, Får vi följa med och många andra.



Och tack så mycket för att du gillade min blogg! Detsamma måste jag säga :)

2012-03-18 @ 21:13:31
URL: http://fannysahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0