Pain

Hej! Idag har jag varit i skolan som vanligt, det var najs! Fick gå 5 minuter tidigare idag för att min lärare älskar mig! Fast nja.. Pallde inte vänta på tåget en timme, så hann med ett tidigare hem! Jag åkte till tandläkaren vid 4, kom hem med 2 tänder färre ännu en gång, nu ska jag bara dit en gång till och fixa en annan tand innan rälsen ska på, sen blir jag officiel geek. Men jaja that's life. Ikväll ska jag ta mig en skön dusch och bara ta det lugnt! Ska vara ledig imorgon på grund av personliga skäl medans alla andra får gå en dag till innan dom får helg. 
 
På lördag bär det av till skolan igen för att stå och marknadsföra mitt program på en gymnasiemässa som hålls varje år. Eftersom jag går ekonomiprogramet så ingår det i våran kurs att marknadsföra linjen! Det ska bli roligt faktiskt, så jag väntar på er vid ekonomiprogrammets monter alla 97:or! BE THERE. Då får ni en godis, på riktigt alltså! 

Nu ska jag hoppelihoppa in i duschen! Puss på er alla fina. 
 
En bild ifrån Strömstad, saknar det lite faktiskt!
 

Kommentarer
Postat av: mergimtare

Supersöt blogg! Lust att göra ett bloglovinbyte?:)

2012-12-08 @ 08:56:00
URL: http://meeergimtare.blogg.se
Postat av: D E B O R A H - Vardag, foto & mode

Sv: Ja, usch! :( Men ikväll tävlar ju Erik Segerstedt med Tone. Dom är alltid bra. Hoppas dom räddar kvällen ikväll haha! <3

2013-02-09 @ 19:44:15
URL: http://debbiesfoto.blogg.se
Postat av: Julia.W

Fin blogg ni har :)
Kram

2013-02-19 @ 12:55:15
URL: http://juliawm.blogg.se
Postat av: Mira

Vi tror att du kan tjäna minst 350 kr varje månad om du börjar rekrytera nya medlemar till vårt blogg nätverk bloggbesokare.se.Vi betalar 2 kr för en ny medlem + 50 % av deras investering på vårt sajt till ditt konto.Du kan välja sen att dra pengarna via paypal eller köpa själv en av våra vip eller mynt paketer som du kan använda för att få traffik eller som annonsering av din blogg.Trevligt att läsa om dig :)

2013-09-24 @ 10:06:55
URL: http://www.bloggbesokare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0