TJÄNA.

Nu var det ett bra tag sen någon av oss uppdaterade här! Vad har hänt sen dess då? Det har varit skola som vanligt dårå, sen i helgen så var det Kopparbergsmarken här! Den är bland sveriges största marknader och flera tusen människor kommer hit för att gå på marken, hihi. Min helg var iallafall väldigt bra! På fredagen var det tivoli bara, åkte lite karuseller och umicks med bra folk! På lördagen kom några klasskamrater från Linde så vi blev ett stort gäng som gick och kollade i marknadsstånden och åkte karuseller! På söndagen blev det också att kolla i stånden, mysigt tycker jag!  Jag inskaffade mig ett par gosiga vantar och ett nytt skal till iphonen, det kunde inte bli mera blingbling, me gusta! heheh..  sen blev det ju mera onlödig skit som massa godis och mat! Men det hör ju till, eller hur? 

Nu ska jag ta och dra på en bra film och gosa mig ner i sängen, hoppas ni alla mår bra! Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0