High on life!

Hej alla! Har ni haft en bra förmiddag so far? Min har vart ganska lugn faktiskt, har grejat med massa nödvändiga saker! Måste bara säga att fredagen var en utav dom bästa! Lady Gaga var så sjukt underbart bra så det går inte att beskriva med ord!!  Såååå vääärt vartenda öre jag spenderade!  Åh, vill bara uppleva det igen! 
 
Och precis innan konserten så fick jag ett sms av lillasyster att dom precis hade bokat en resa till Spanien i 2 veckor tills nästa sommar! Fatta vad härligt, åh!  

Idag tror jag att jag ska packa lite grejer tills imorgon, då ska vi med klassen och tälta ute i Noras djupa skogar! Haha, blir spännande... 
Fast först ska jag ut på min första övningskörning med pappa,  wish me good luck! 
 
Min frulle! yääh. 
 




Kommentarer
Postat av: ANNA

satan vad gott!! :D

2012-11-12 @ 12:37:17
URL: http://annaaah.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0