sliten tjej, hej

 Nu så är det en vääldigt trött och sliten tjej som skriver. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu som ni kanske märkt, det är bara Eriksson som har bloggat. Och det beror helt enkelt på att jag inte har haft någon blogglust alls, men jag hoppas den kommer tillbaka :D
 
Igår var vi och tältade med klassen, (eller vi sov i en stuga, för ingen ville sova i tältet) det var verkligen supermysigt, och det var kul att lära känna varandra bättre! :) vi grillade, satt framför brasan och pratade, och gick på en lång skogspromenad mitt i natten. Det blev inte många timmars sömn för mig inatt, så idag har jag varit jävligt seg. Har bara degat hela dagen och glidit runt i min one piece, och råkade somna ett tag på eftermiddan också. SKÖNT. Nu ska jag fortsätta kolla på Project x, den verkar riktigt grym faktiskt ;) PUSS! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0