Tandläkarbesök

Hej bloggen! 
Idag har vi studiedag. Jag började dagen med ett jobbigt tandkläkarbesök, och nu sitter jag här med fetaste värken och 2 tänder färre! Jäklar vad hårt dom satt, trodde huvudet skulle gå av! haahhaha.. Men annars gick det helt okej. 
Jag kommer få gå på många tandläkarbesök härdanefter eftersom jag ska få räls i ca 1,5 år. Usch säger jag bara! men får se fram emot resultatet senare!  
 
Nu sitter jag och ska ladda ner ett par Wallander filmer och sedan kommer Sofie hit, vi ska käka glass och köra wallandermaraton eftersom båda är sjuka, bra med studiedag just idag! 

Hoppas ni andra får en bra dag :) Puss
 
hahaha kolla botox läppen jag fick av bedövningen! 

Imorgon så åker även mina slitna toppar av och jag blir några snäpp mörkare! 
Förändringar skeeeer! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0