desperate housewives

Imorse fick jag inte det roligaste uppvaknandet kan man ju säga, klockan halv 11 (!) kom mina kusiner hit, och skulle leka med min syster. Och mamma skulle väl såklart vara rolig och sa till maximus, min minsta kusin. "gå och väck sofie" Så han kommer in och ba "din mamma säger att du ska gå uuupp" sen börjar han dra i täcket osv. Liksom KUUUUL! Hehe, men gick väl upp efter ett tag. Okej. Jag gick upp 12! men skit i det, jag har ändå inte sovit ut för jag har inte kunnat sova på hela natten. Har vaknat 157 gånger och igår hade jag svårt att sova, även fast jag var skit trött. Så jag är inte den piggaste personen nu iaf.

Men vid halv ett gjorde jag värsta frullen/brunchen. Äggröra och bacon! Har typ aldrig käkat det ihop, med det var fett gott :D Nu ska jag nog chilla här hemma ett tag och försöka vakna till. Fast funderar på att dra igång ett avsnitt av Desperate Housewives! Har laddat ner första säsongen. Har någon av er sett det? Är det bra? :) Vem är serienörden number one? Inte jag iaf.

Sen kanske det även blir tjejkväll ikväll, sista roliga kvällen innan skolskiten börjar...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0