Girlsnight! :)

Heeelloo babes! Igårkväll drog jag ju till Moa för att spela hp! Men det gick inte så bra för mej, för jag blev illamående tidigt (blir det när jag spelar ibland?) sen hade jag gått upp kvart över sju på morgonen så medans Moa spela låg jag och slumra till stup i ett. En gång sov jag typ i en kvart men vaknade av att Anton (moas storebror) kom in i rummet (y haha, var heelt borta så det dröjde inte länge innan vi gick och la oss :p
Sen idag har det regnat som fan! Heeela dagen lång..  så har suttit inne och spelat från att vi vaknade till jag drog hem vid 6 ! Snacka om att jag hade huvudvärk efter det :o  Haha.

Men var kanske hemma en timme innan det blev att dra hem till Thea för en efterlängtad tjejkväll! Var kul att träffa alla igen! Vi gjorde allt möjligt! :D  roligt var det :)

Skrev ett helt inlägg tidigare idag när vi var in action i spelet, men så råkade jag trycka bort det och det sparades inte -__- Och jag som tänkte vara snäll mot er och skänka er en fin liten uppdatering :(  Känner ni igen er eller? haha, fyfan :) 


Kommentarer
Postat av: Kimberly

sv: men vad ska man annars säga liksom? :)

2011-08-08 @ 12:15:05
URL: http://kimberlynguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0