Mini spa!

Godmorgon! Idag kan jag faktiskt skriva att jag var duktig och gick upp klockan 08:15! Jämfört med dom andra dagarna så är det gryymt bra av mej! Hihi. Gick upp och joina syster framför solsidan i hennes rum samtidigt som jag åt frulle. Efter det så har jag haft ett skönt och behövligt mini-spa här hemma för mej själv! Jag har haft ansiktsmask + gurkor på ögonen :), fotbad med fotsalt, filat fötterna (bra att göra efter en hel sommar!) , och hållt på med manikyr! Behöver fräshas upp lite innan skolan börjar ju :)  Nu ska jag välja vilken färg jag ska ha på naglarna. Här jämt nagellack så har i stortsätt alla färger förutom brun, nästa inköp kanske? 

Efter det tänkte jag kanske måla lite till på bilden jag började på, målar av en snygg känd pirat! ;) Gissa vem? 
Eller så ringer jag Jansson och tvingar med henne på en promenad! Vill hinna så mycket som möjligt på min sista sommarlovsdag♥

Så nu ska jag inte slösa bort den framför datorn. Ska göra ett tidsinställt inlägg åt er med bilder ifrån tjejkvällen igårkväll! Mysigt var det. Vi satt mest och snackade och busringde :)  hihhihi.

Ha en bra dag snyggingar!

Puss




Bilder ifrån skolavslutningen. Tänk där hade man hela sommarlovet FRAMFÖR sig! Skulle mer än gärna spola tillbaka tiden till den dagen!


Kommentarer
Postat av: Sara

läget? :)

2011-08-16 @ 12:30:01
URL: http://sarawangmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0