Ny vecka!

Tjena!
Måndag.. känns lite sådär faktiskt! Näst sista dagen på ett skönt sommarlov som man inte vill ska ta slut!
Men tänker ändå inte deppa ihop helt för då funkar ingenting! haha.

Idag kunde jag ha skrivit "Idag ställde jag klockan på halv 10 och gick upp pigg som en nötkärna , duktigt!" OM jag inte hade stängt av klockan och somnat om till 12!  HEHE , gårdagen i repris typ!
Hade även tänkt att träna men tappade orken och gick och la mej inne vid syster och kollade på solsidan och käkade kakor istället (y) 

haha, tänkte sätta på lite skön musik och rita lite för det var evigheter sedan! Trodde jag skulle ha all tid i världen på sommarlovet till att rita men tydligen inte..

Sen har jag en sista tjejkväll inbokad ikväll innan skolhelvetet börjar!  Kul! Vi ska mötas utanför ica för att köpa lite käk, sen bär det av till Lonnekes place! Så dagen blir nog grym!
Tänkte även ta med kameran ikväll så bilder kommer i hope :)

Nu ska jag leta upp någonting att måla av! Puss så länge :)


Förra bilden jag ritade av var Rihannas omslag till LOUD :)


Kommentarer
Postat av: edita

Läs gärna min blogg så läser jag din!

FASHION

2011-08-15 @ 17:13:03
URL: http://editaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0