onsdag

shoo bre!

Jag kom hem från skolan för ett litet tag sen, det har varit en riktigt seg och lång dag med jobbiga lektioner, så nu har jag huvudverk! Jag har haft huvudvärk i stortsett varje dag i typ en vecka, men jag tror jag vet vad det beror på, Lingonveckan på ingång snart! Brukar alltid få ont i huvet då, hehehe.

Iaf på sista lektionen idag hade vi svenska, och vi fortsatte att skriva manus på våran film, (jag, moa, eriksson, och emmy) Vi ska ju spela in en skräckfilm! Jag tror den kommer att bli riktigt grym, vill spela in nununuuuu :D
Vi kommer självklart att lägga upp den på bloggen när den är klar (det har jag bestämt, moahaha) så ni får se :)
Och så ska jag och Eriksson försöka få ihop en också när vi får tid! Vi har ju somsagt snackat om lite förändringar här på bloggen, som ni nog säkert kommer märka av sen! det blir naajs :D

Nu blev jag ruskigt sugen på kladdkaka, det ligger en liten liten bit i kylskåpet som vill bli uppäten, så det ska jag göra. Sedan vet jag inte riktigt, är hemma själv så ska nog dunka musik och kanske.. Städa rummet?
Pöss på er!

HAHAHAHAHAH! har ingen passande bild till inlägget, så jag bjuder på en sjuuukt gammal bild på mig och Eriksson! Söta va????? vi vet.




Kommentarer
Postat av: Sara

Fin bild!

2011-09-04 @ 00:49:55
URL: http://saraappelqvist.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0