sjukis

Idag har vi ju varit i bodaborg på klassresa, vi var där med 9b också :) Det var sjukt kul! Min grupp (Jag, Eriksson, Moa, Emmy och Lonneke) fick ihop 4 stämplar, GRYMT JOBBAT TJEJER!

Imorse när jag vaknade kände jag mig inte alls bra, hade ont i halsen, var lite febrig osv. Hade inte lust att åka igentligen men tänkte att, vafan jag kan inte missa det så jag körde på ändå ;) Käkade alvedon och halstabletter så det funkade finfint! Fast i bussen hem höll jag på att dö för jag var så trött, och när jag kom hem med. Så idag har jag inte gjort något speciellt :) har fortfarande ont i halsen och känner mig inte helt på topp men hoppas jag är bätter tills imorgon, för då skulle nog jag, emmy, eriksson och moa filma in en film (skolarbete) Men har ni tur så kommer den filmen upp på bloggen också? :D men mer om det senare. 

Dagen har iaf varit sjukt skoj, och ikväll ska jag nog bara chilllaa. Ska krypa ner under täcket och titta på film :)









(google bilder)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0