Slutet av Harry Potter..

VAR ASSGRYYYMTT! omfg! Haha, idag gjorde jag och Moa ett nytt försök av att se HELA den sista Hp filmen! Eftersom det förra gången blev strömavbrott precis när Harry mötte Voldemort i skogen, lyckat!  Haha, men denna gång såg vi hela. Och det var nog en av dom bästa Harry Potter filmerna, den innehöll allt och man ändrade syn på saker och folk.  Den var riktigt bra och jag gillade slutet starkt :)) Jag rekomenderar den till er alla! Och den är lätt värd att se på bio! Känns lite trist att det är slut nu. Man har ju växt upp tillsammans med serien och jag dyrkar filmerna och böckerna! Kommer ihåg en kväll som jag tyckte var riktigt mysig när jag var liten och hela familjen satt och kollade på Harry Potter som gick på tv, kommer tillochmed ihåg att jag åt en sån där "mellis" Med yoghurt och chokladkulor :D  haha! Myys.  Åh, kommer alltid att älska Harry Potter! Om jag får barn så ska dom få se Harry Potter :D:D hihihih.

Innan filmen shoppade vi , jag fick med mej en assnygg grön parkasjacka, en tröja och ett par svarta jeans :) Najjjss!

Nu blire tvn! Puss på er! 

Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 2 ArtworkHarry Potter and the Deathly Hallows - Part 2 Picture

Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 2 PictureHarry Potter and the Deathly Hallows - Part 2 Picture

Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 2 PictureHarry Potter and the Deathly Hallows - Part 2 Picture

Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 2 PictureHarry Potter and the Deathly Hallows - Part 2 Picture


Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0