Smart chey!

Heeeej babes!  Hur mår ni?? 

Idag när jag och sofie kom hem till mej efter skolan gjorde vi först nudlar med en egen brunsås till! GOTT.
Sen planerade vi lite nya grejer till bloggen ;) och så låg vi typ framför datorn hela dagen (ovanligt?) -nej inte alls :)  Men iaf när jag gick in på facebook så såg jag massor av bilder och klipp från VMA på mtvsidan , och då stannade mitt huvud ett tag, för jag hade skrivit upp i mobilen att det skulle vara live natten 29e augusti alltså natten som kommer nu (trodde jag) så det blev en riktig mindfuck för mej där ett tag! Undrade hur i hellskotta det hade kommit upp bilder osv när galan skulle sändas ikväll?  Då var sofie lite smart och sa att natten den 29e augusti var ju inatt. haha smart jag är!  

Men den kommer ju gå 10384830 gånger i repris nu i veckan och nästa vecka och nästa vecka! Så jag lär ju inte missa den :) Jag älskar mtvgalor! :D   Såg massa gulliga rödamattan bilder på bl.a min "jersey" favorit Snooki!

Så söt! Kolla:





hahaha såå liiten ^^


Och det påminde mej att jag ska kolla på jersey shore nu :D:D:D:D:DD

PUSS
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0