Städdag..

Idag har jag inte gjort något annat än att städa våran "skrubb",  ett rum bestående massor pennor, spel , pyssel, garn och mycket mycket mer på 2 kvadrat meter :o  Ett heldags jobb att rensa allt det där! Och ändå blir det typ ingen skillnad (y  haha! skulle aldrig ha gjort det om jag inte fick pengar! hhaha nevaaaahhh!  Passar amanda 3 dagar också så får 200kr per dag (y  Najjss.  så dagen har varit otroligt tråkig! Det har spöregnat hela dan igen, inte ett endaste litet uppehåll, bara öst ner hela dagen. KUL!  Var på otroligt dåligt humör och det blev ju inte bättre av att mamma kom hem ifrån jobbet (min skola) och berättade att vi skulle börja en kvart tidigare på mornarna och sluta en kvart senare ;o  Jag har stöööörsta problemet med att komma upp på vardagarna och komma i tid, och så ska vi börja en fucking kvart tidigare!!åhåhåhåhåhå.... jävla skolhelvete!  D: 

jaja, nu ska jag väl inte ligga här och tycka synd om mej själv , haha men det är fan inte mycket som är positivt nu alltså..  önska att jag kunde spola tillbaka tiden till FÖRSTA sommarlovsdan ;o åhh, älskade sommar! Hahah :)

Ha det bra , så hörs vi imorgon! Bjuder troligtvis på lite nya bilder då :) Håll utkik!  Puss


Underbara Spanien.. 


Kommentarer
Postat av: amanda, fotoblogg.

ska vi börja kvart över 8? :ooo

2011-08-10 @ 23:33:48
URL: http://amandallindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0