Talangen 2011 finalen.

Hej! Hoppas ni haft en fin dag, min har varit chill fast lite seg. Har haft slöjd, idrott, bild och so. Eftersom vi typ går igenom vad vi ska göra nu i början ist för att jobba så blir lektionerna segare.. Aja, andra dan i skolan så inte så konstigt! Känns som jag har gått i skolan hur länge som helst nu, fast vi hade sommarlov i tisdags? konstig känsla.. haha.

Aja, nu ska jag berätta något annat än om skolan!
Nu är det bestämt att tjejerna drar upp till Talangen 2011 på lördag och dansar häcken av oss på discot! Hehe. Kommer bli sjuukt roligt! :) Jag, Moa, Sofie och Adina var där 2 ggr förra året och ena gången uppträdde Moa och Adina! Och efteråt är det alltid ett disco där. Hoppas dom spelar grym musik :) 
Vi som ska åka är Jag, Moa, Sofie, Amanda, Thea, Emmy, Frida och Lonneke :)  Askul!

Ni som vill veta mer om vad talangen är kan kika in HÄR!

3 vimmelbilder på bl.a oss från förra året:







Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0