Vill daaaansssaaaaa!

Tjeeennaa! Haft en bra dag?

Min har inte varit så händelserik direkt, jag gick upp tidigt för att följa med pappa och syster ut till golfbanan och gå en runda, men olyckligtvis gick det åt helvete och jag blev på dåligt humör..  Hahah!  

Sen satt jag typ framför mtv i några timmar innan jag bestämde mej för att för en gångs skull ta tummen ur röven och dra mej ut på en springtur! Gick faktiskt bättre än förväntat, har man alltid peppande musik i öronen så går det bättre :) och medans jag lyssnade på musik så blev jag så jäävla danssugen!  Jag hoppas innerligt att streetdancen kommer att fortsätta! annars tänker jag fan ta och pallra mej ner till Örebro eller Ludvika eller var det nu finns! För det är verkligen en sak som jag äälskar! Det är så himla kul så jag vet inte vad! ;D 

Nu ska jag dra på en film eller nå!  Nääe först ska jag lägga över bilderna ifrån Strömstad :)

Puss!

Vem släpper inte lös inför webbkameran? ;)




HAHAHAHA, sista bilden är ju läskig! Men ungefär så var jag imorse på golfbanan! Bara så ni vet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0