Yesterdayyy

HEJ! dålig uppdatering här!  Not so gooood!
Men iaf. Igår vaknade jag runt 11 tiden och blev glad när jag tänkte på hur dagen skulle se ut!
För efter många samtal , en tripp till ica för att skaffa busskort och fixa sig drog jag med tjejerna till busshållplatsen klockan 4 för att efter det ta bussen till Örebro! När vi kom dit gick vi typ på toa (HAHA) sen gick vi till nästa buss för att komma till brunnsparken, men vi höll på att missa den för det var några killar som ville få med oss på deras buss istället -_- men tillslut kom vi rätt! Då gick vi först och käkade pizza för vi var aaaass hungriga! Sen gick vi och kollade på några uppträdanden, vissa var riktigt grymma faktiskt!
Och efter det blev det dans dans dans! sjukt kul var det! Tappade bara bort varandra ibland eftersom vi var 7 pers ;) Sen var inte musiken den bästa, i slutet sög den verkligen! Men men , vi hade kul iaf :) Ganska roligt folk faktiskt :D Vi gjorde massa ringar och fist pump'd ofc!!  AHHAHAH. Weeii , man märker verkligen att jag hade kul, för jag var en stor svettpöl efteråt och nu har jag ont i halsen och har sträckt ena benet så jag kan typ inte gå ;o  HAHA, men det är väl sånt man får stå ut med, right? :D

Nu ska jag ta något varmt att dricka åt halsen sen blir det nog en lugn dag för mej :)

Hade inte med någon kamera eller nå så fick inga bilder :( 

Men kan bjuda på en ful bild från förra året! haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0