bilder från julafton

Nu tänkte jag visa er lite bilder från igår. Det blev inte så många, och dom blev inte så bra eftersom jag tog dom med min iphone. But here we gooo!
Det började med att vi åkte hem till mormor och käkade julmat. MYCKET GOTT. Har ingen bättre bild än så, haha.



Sedan på kvällen så gick vi hem till våra kusiner (dom bor grannar) Och dit kom tomten :D Efter vi hade öppna alla paket osv.. så käkade vi lite ost och kex, godis och chips och hade det mysigt.




Här är alla mina paket, kände mig som ett litet barn när jag fick öppna! xD



Här sitter ida och max och spelar på sina nya spel, nöööördar















Avslutar med några egopics..

Jag är iaf GRYMT nöjd över mina julklappar :D Fick en egen dator, sims 3, pengar, presentkort, pyjamas, smink och massa mer :D Visar bilder på lite av det imorgon kanske. Nu har jag precis druckit glögg och ska mysa ner mig i soffan och titta på film med mamma. Hoppas ni haft en riktigt underbar jul. :) Kraaaaaaam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0