det snöar!

Hej på er!
Just nu sitter jag och tittar på tv och har precis gjort mig iordning! Och när jag tittade ut genom fönstret såg jag att det SNÖADE :D Äntligeen! Nu kanske julkänslan kommer på riktigt ^^
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, har inget inplanerat förutom att jag kanske ska åka och fika med några släktigar :)  Jag har även lite smått panik för jag har inte köpt en enda julklapp än, och har ingen aning om vad jag ska köpa tilla alla. HJÄÄLP!! Har ni några förslag så släng in en kommenar. :)
Mamma och pappa var och handlade julklappar igår, hihihi. Får hoppas jag har varit snäll och får det jag vill ha!
Kanske lägger in en "önskelista" sen här på bloggen, så får ni se vad jag önskar mig.
Nu ska jag... gå och göra något vettigt! Som att käka frulle, för det har jag inte gjort än. P U S S

Kommentarer
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Vad kul med snö! Jag längtar tills den kommer hit också!

2011-12-03 @ 14:54:48
URL: http://ninai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0