Gyo-dag på Lindeskolan.

Hej! Kom hem vid 8 efter att ha kollat när mina bruds spelade, dom var grymma!
Imorgon måste jag upp tiiiidigt för jag ska hinna med en buss som går kvart över 7, jävla skit buss. haha.
Får typ gå upp efter halv 6 eller nå, pallllaaaaa...
aja, nu ska jag inte tråka ut er med skoltjat, för det är tråkigt! (:
Nu ska jag se ett avsnitt av O.C ♥ sen sova.
Och eftersom alla lägger upp denna video kan jag också göra det för jag tycker extremt synd om killen och alla andra som också blir mobbade och retade! Så jävla omoget att klanka ner på någon, det visar bara att man inte har något självförtroende själv, att mobba någon RIKTIGT mycket är bland det värsta man kan göra! FUCK YOU.
Vill bara hoppa in i dataskärmen och krama honom, såå söt!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0