Hemma i Sverige igen :)

Heeeej på er! Nu är jag hemma i Sverige igen :) Landade 20 i 4 ungefär på Örebros flygplats! Mallorca var underbart som vanligt :D  Ska sammanfatta resan: Sol, bad, glass, läsa i solstolen, spela strandtennis, fota, gå längs stranden, äta maaaat, kolla i småbutikerna och massa mer :D Det har varit riktigt underbart och färg fick man ju :)  Både resan dit och hem gick bra :)  En sak som känns riktigt konstigt är att jag fyller år idag! Har inte ens tänkt på det. Fick lite småpaket bara imorse för har ju redan fått systemkameran. Men vi ska fira mej mer på torsdag :) Så 15:19 sket mamma ut mej , så nu är jag 15 bast (y   haha. 

Orkar faktiskt inte skriva mera nu med tanke på att jag gick upp 6 imorse -_- så är skapligt trött. Men resan var underbar och bilder kommer!

Godnatt!



haha trött och sleten tjej!


Kommentarer
Postat av: Mimmi Naveed

Haft en skön morgon? :)

2011-07-20 @ 09:34:28
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/
Postat av: - C H R I S T I N E -

Sv: Okej, Jorå min helg var jätte bra :)

2011-07-20 @ 13:18:52
URL: http://christiinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0