tips - torrshampoo

Hej på er!
Förlåt för dålig uppdatering, men det är ju så fint väder så jag har ingen lust alls att sitta vid datorn. Det blir mest på kvällarna man gör det. Idag har jag solat hela dagen, har legat på en madrass i poolen och stekt. Så lite brunare har man allt blivit! :D Annars har jag inte gjort så mycket mer idag. Imorgon ska jag dock på "släkt-träff" och troligtvis på ludvikafesten. Men mer om det imorgon!
Är även hemma själv ikväll, så nu har jag lite smått tråkigt. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på :)


Nu tänkte jag tipsa er om ett asbra torrshampoo! Om man tex inte orkar tvätta håret en dag så kan man istället använda torrshampoot för en uppfräschning! Det är ju inte heller bra att tvätta håret för mycket, man ska ju helst inte göra det varje dag. Så därför tycker jag att detta är skit bra! :) Och om man får fettigt hår fort så är det också bra tt kunna använda det här.


Puss och kram!





Kommentarer
Postat av: sadde

jag har prövat den e as bra

2011-10-25 @ 22:45:39
URL: http://sminkigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0