Vart tog kvällen vägen?

Idag har jag bara varit hemma och inte gjort något speciellt, skönt det med ibland :) Men det kunde dock ha vart lite bättre väder tycker jag. Hallå vart tog solen och värmen vägen lixom?

Min kväll har iaf tillbringats framför datorn, men jag har ingen aning om vart timmarna tog vägen, för kvällen har gått sjukt fort, fett läskigt! Vad har jag gjort vid datorn då kanske ni undrar? Jo, jag har lyssnat på musik och sjungit för mig själv, HAHA. Ingen av familjen har varit hemma, så då får man passa på annars skäller dom ju bara på en att man ska vara tyst. Men mamma och syster har varit borta hela kvällen (och är de fortfarande) Dom har vart vid några kompisar, men dom borde komma hem snart för den är ju snart 12.. Och pappa sover hemma hos farmor idag! Så har varit hemma själv hela kvällen, skönt faktiskt! 

Hehe, sen har jag kollat på MASSA roliga klipp på youtube, med bla Björn Gustavsson <3  Haha, när han är med i "parlamentet" är han ju bara fööör skön asså, ;) TJÄÄÄRLEEK TILL HONOM!  Har typ suttit och asgarvat, haha. 

 



Resten av kvällen då?
- Jag funderar på att slå på ett avsnitt av Lost eller Andra avenyn, vi får se hur det blir, puss och godnatt! :)


Kommentarer
Postat av: Kitiwara

Sv: Jag vet inte :P

2011-06-20 @ 18:22:30
URL: http://kitiwara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0