blixtrar & dunder

Hej! Idag efter skolan följde Eriksson med mig hem. Vi var mest ute osv i det sköna vädret! Vi har även planerat en rolig sak som kommer hända på bloggen. Vi återkommer om det senare ;) Tror det kommer bli riktigt kul! :D

Det har även åskat såinihelvete mycket idag också :o Jag och sofie satt inne i min soffa och kollade på andra avenyn när det åskade som mest, och rätt som det var så hör jag att det "knakar" i väggen på huset. Sedan hör vi värsta smällen i tv-rummet. Mamma typ skrek och sa att vi skulle komma, och när vi kommer ut dit så har hela fönstret öppnat sig (av vinden) så allt som stod i fönstret ramlade ner på golvet, alla blommor, lampor och sånt. Och eftersom det regnade sjukt mycket så blåste det in vatten, så det var blött överallt. Sjukt läskigt var det haha.

Förövrigt så älskar jag när det åskar, det är riktigt mysigt ju :)



Måste även säga att jag är riktigt glad över att alla prov och sånt är över i skolan nu. Så dom sista dagarna nu innan sommarlovet kommer bli riktigt chill! SÅ JÄÄÄÄÄÄVLA NAJSS! Imorgon tror jag är sista "vanliga" skoldagen. Dom andra dagarna ska vi göra massa andra saker.

kan passa på att bjuda på några bilder som jag tog imorse bara för att jag är så snygg! ENJOY!

 

Nu ska jag göra mig iordning, sedan blir det sängen och andra avenyn (och nej jag är INTE beroende) Varför
undrar ni det??? P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0