Godmorgon!

Förlåt för att vi inte har uppdaterat något! Men vi har tyvärr inte haft tid. Och igår var jag helt slut! Min förkylning har tagit om på nytt, så jag är ganska trött ;o  Får skylla mej själv lite eftersom jag gick på streetdancen, sprang runt en heldag och shoppade i Marieberg och var med på idrotten! Inte så smart när man är förkyld. Så nu ska jag ta det lugnt.. 

Idag har jag iaf damsugit och dammat hela mitt rum , som inte blivit städat på över en månad! Myysigt..
Och sen har jag gjort mej i ordning precis.  Sofie ska till marieberg idag och leta efter en skoavslutnings klänning. Jag var ju somsagt där i torsdags och letade, och hittade en söt och somrig inne på wear it! 
Hittade även trosor, magtröja , smink och ansiktsmask (y) 
 
Tänkte lägga ut en bild på min skolavsluiningsklänning senare, men jag kan ju lika gärna göra det nu? :)
Så här är den!





Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

SVRA; jo det är bra sj?:)

2011-05-22 @ 18:56:14
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: aeel

fin klänning !!



sv: allt är bra här,sj :)?

2011-05-22 @ 22:14:15
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0