Hej!

haha, kom inte på någon rubrik!
Hoppas alla mår bra! Idag hade vi som sagt fridrottstävlingar i regnet, ganska kul faktiskt enligt mej :)
Hoppas jag fick ihop några poäng till klassen iaf , man fick 2 poäng till klassen om man bara deltog , och jag gjorde det i alla förutom en! (y Naaaajsss.

När det var färdigt runt 11 så fick man dra hem , så en chill dag har det varit!
Har duschat, byggt med leklera med syster (HAHAHA) det var faktiskt roligt :) Vi gjorde små bakelser och grejer som hon ska ha och leka kafé med hennes barbie med (y hihih. Kanske också leker? :O  Fast ne...

Sen har jag kollat på andra avenyn, BESTÄLLT STREETDANCE T-SHIRTARNA!!!!! , och snart ska vi äta bakpotatis med kött = smarrigt värre! hehe..
Och efter det blir det talang!  Så har min dag sett/ser ut  (:

Här får ni bilder på våra och mest mina mästerverk! hihih.


Min cupcake! :)

Min mcdonalds meny!







Kommentarer
Postat av: aeel

sv; jaa de ska jag! :) sitter och ser på talang med mamma nu och käkar pringels :D

2011-05-27 @ 20:17:49
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0